Jak se správně starat o textil?
Správná péče Vám zajistí delší životnost Vašeho oblečení. Pro vyšší trvanlivost potisku, doporučujeme prát a žehlit naruby a prát při teplotě 30–40 °C. Dále doporučujeme používání pracích prostředků bez bělicích přísad. Výrobek se nesmí čistit organickými ani chemickými rozpouštědly. Doporučujeme nepoužívat sušičku!
Dostupnost zboží
Skladem
Zboží je volné na skladě e-shopu CZECHMANIA.CZ, toto zboží vám může být ihned odesláno na vaši adresu.
Objednáno
Zboží je ve výrobě, nebo je objednáno od dodavatele. Bude v nejblíží době naskladněno. Případně pošlete dotaz k uričtému produktu.
Na dotaz
Aktuální dostupnost zboží na skladech pro váš ověříme a zašleme informace na váš e-mail. Klikněte na rychlý dotaz na stránce s kontakty.
Zakázková výroba
Produkty na zakázkovou výrobu jsou zpracovávány jednotlivě jako kusová výroba. Ve většině případů lze personifikovat (potisknout vlastním jménem a číslem) daný produkt. Po výběru tohoto produktu, obratem zadáváme do výroby. Následně vás budeme informovat o expedici. U každého produktu jsou napsány přibližné časové délky výroby.
Nedostupné
Zboží není volné na skladě a v dohledné době nebude dostupné.
Jaké metody platby podporujete?
V současné době umožňuje náš obchod on-line platby, platby převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), a nebo platba dobírky v hotovosti při převzetí zásilky od zvoleného dopravce.
Dobírka Platba kartou
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Platba přes GoPay
Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.
Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?
Naše číslo účtu je: 2102643612/2010, Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky.
Kolik stojí poštovné?
BALNÉ U NÁS NEEXISTUJE!
Chci reklamovat. Jak mám postupovat?
Samozřejmě nás mrzí, pokud jste s našim produktem nespokojeni. Vždy se snažíme o maximální kvalitu naší práce, ale samozřejmě vzhledem k tomu, že každá zakázka je jedinečná, může se někdy stát, že nebude splňovat vaše představy. Proto pokud máte při obdržení naší zásilky nějaké pochybnosti, vždy doporučujeme nás nejdříve kontaktovat (např. e-mailem) a pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc. Primárně nám totiž jde o vaši spokojenost, takže vždy chceme naší případnou chybu napravit a získat vaší důvěru zpátky. Chybovat totiž může každý, ale věříme, že náš otevřený přístup k řešení problémů je jasnou ukázkou naší snahy o dlouhodobou spokojenost zákazníka. I díky tomuto postoji se k nám většina zákazníků (i těch kteří třeba někdy u nás reklamovali) ráda vrací. Pokud je ovšem něco v nepořádku, produkt vložte do obálky popř. zabalte do balíčku a zašlete i s průvodním dopisem (důvod reklamace) a číslem vaší objednávky na naši adresu: David Šopov, Jihozápadní II 1035/8, 141 00 Praha 4.